שעות פעילות

24 שעות | ראשון - חמישי

מסירת רכב לפירוק

נקנה את הרכב שלכם במהירות ותקבלו תשלום בכל דרך נוחה

עצבנים על הרכב שלכם שכל היום מבלה במוסך? כועסים שהוא עולה לכם הרבה כסף?, אז למזלכם אפשר פשוט למכור אותו לטובת תהליך פירוק שבו הרכב ימשיך לשרת כפי ששרת אתכם רק את הסביבה בדרך אחרת.

קניית רכבים לפירוק

למה למסור אם אפשר למכור?

הדבר ההגיוני ביותר ביחס לרכב ישן ולא בשימוש הוא למכור אותו לפירוק ובכך לתרום לאיכות הסביבה וגם לקבל עבורו סכום כסף מסוים, אמנם לא סכום גבוה, אך עדיין כסף הוא כסף.

אם זאת, יש בהחלט מקרים שבהם בעל הרכב יוצר קשר עם קונה רכבים לפירוק ואומר לו, בוא, קח “מתנה” ממני, רכב לפירוק.

ההחלטה למסור רכב לפירוק מאשר למכור אותו נובעת בעיקר מחוסר רצון של בעל הרכב להתעסק בעניין והוא מקווה שבאמצעות שינוי ממכירה למסירה התהליך יהיה קל יותר.

ההבדל בין מסירת רכב או מכירת רכב לפירוק

מרבית הפעולות הנדרשות לביצוע סביב מכירת רכב לפירוק עדיין צריכות להתקיים גם אם מציעים את הרכב למסירה. הגעה פיזית למשרד הרישוי והגשת בקשת הביטול, פירוק לוחיות הזיהוי, יצירת קשר עם קונה הרכבים, תיאום יום ושעה למפגש לטובת לקיחת הרכב, כל אלו עדיין נדרשים להתבצע.

התהליך שהרכב עצמו יעבור הוא אותו תהליך אך קונה הרכבים ירוויח יותר מכיוון שלא ישלם על הרכב.

היכן מדינת ישראל בכל התהליך של פירוק מכוניות?

למדינת ישראל יש עניין כפול ומשולש בהורדת מכוניות ישנות מהכביש והעברתן לפירוק (גריטה). צמצום הצפיפות בכבישים, צמצום רכבים מסכנים על הכביש ומבחינת זיהום אוויר, הגדלת היקפי המחזור של חומרי גלם.

לפני יותר מעשור (שנת 2010) ולמשך שלוש שנים הובילה המדינה תוכנית לעידוד גריטת רכבים, המדינה שילמה מענק של אלפי שקלים לבעל רכב שעמד בתנאי רכב לגריטה והעביר אותו לפירוק.

לצערנו הכסף לפרויקט אזל וטרם מצאו תקציבים להחזרתו, כך שהיום התחום כולו ללא רישוי וללא פיקוח.

רכב כאבן שאין לה הופכין

לא משנה אם תחליטו למסור או למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק, החלק החשוב הוא לעשות את זה ולהימנע ממצב שבו הרכב עומד כאבן שאין ……. ועל הדרך תסייעו לצמצום הזיהום וצמצום שימוש במשאבים טבע.

שלחו לנו הודעה